Jak nakupovat
- Jak objednat zboží
- Doprava / poštovné
- Platba
- Vrácení / výměna zboží (prodloužená lhůta 21 dní)
- Reklamace zboží
- Obchodní podmínky
Vybrané zboží vložte do košíku. Až budete mít vloženo vše, doplňte fakturační a dodací údaje, zvolte způsob dopravy a platby a odešlete. Shrnutí objednávky vám dorazí hned po jejím odeslání na uvedený e-mail.
Na e-mail posíláme průběžné info, abyste věděli, co se s vaší objednávkou děje. Kdybyste potřebovali cokoliv řešit nebo upravit - napište nám nebo zavolejte, vítáme osobní komunikaci.
- Osobní odběr v Brně na prodejně - ZDARMA
- PPL (Geis) - 100 Kč
- Pokud zvolíte platbu na dobírku, připlatíte si 30 Kč.
Dopravu máte ZDARMA pro všechny objednávky nad 1500 Kč.
Osobní odběr na prodejně
Pokud si zboží objednáte a vyzvednete u nás na prodejně, je to zdarma a navíc máte možnost s námi podebatovat a vidět, jak to děláme. Pokud je zboží objednané na našem e-shopu ve stavu skladem, bude nachystané k vyzvednutí na prodejně zpavidla následující den. Samozřejmě si počkejte na e-mail či zavolání, které potvrdí, že zboží je už připravené!
PPL - sledování zásilky
Pokud zvolíte přepravní službu PPL, kompletní informace o doručení či stavu vaší zásilky naleznete v den přijetí emailu od PPL. Na www.ppl.cz na hlavní stránce pod logem PPL "SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY" je nutno zadat číslo zásilky, které Vám přijde v den expedování zásilky.
Před doručením Vám PPL zašle sms i email.
Geis - používáme okrajově, zejména pro nadměrné zásilky
Platba
Zvolte si dle toho, jaký způsob platby je vám nejpohodlnější:
- Hotově nebo platební kartou - při osobním převzetí u nás na prodejně
- Online platební bránou - po odeslání objednávky jste ihned přesměrováni na platební terminál, kde zaplatíte a nemusíte už dál na nic myslet.
- Platba dobírkou - zaplatíte při doručení dopravcem
- Bankovním převodem - číslo našeho účtu je 107-7104310267/0100. Platební údaje vám dorazí automaticky e-mailem po odeslání objednávky. Zboží odesíláme hned, jak platba dorazí k nám.
Vrácení / výměna zboží (21 dní)
Objednané zboží není takové, jaké jste čekali? Potom můžete se zbožím navštívit naši prodejnu na Rokytově ulici v Brně (Rokytova 26a), nebo nám ho jednoduše pošlete zpátky…
- nepoužité/nenošené
- s původními visačkami, v původním obalu
- s přiloženým dopisem, kde prosím uveďte č. objednávky, za jaké zboží chcete případně to nevyhovující vyměnit, číslo účtu pro vrácení peněz
- prosba - NE na dobírku
…na adresu:
DAKO SPORT
Rokytova 26a
615 00 Brno-Židenice
Zákon přiznává spotřebiteli lhůtu na vrácení zboží 14 dní od zakoupení. Od nás máte dárek - lhůtu na vrácení prodlužujeme na 21 dní.
Zákon říká, že my máme na zpracování 30 dnů, snažíme se vše zpracovat v co nejkratším čase, abyste si své peníze mohli užít vhodněji co nejdříve.
Pokud je zboží vadné, pošlete jej zpět (prosíme NE na dobírku)
K zásilce přidejte průvodní dopis (číslo objednávky, čím je zboží vadné, číslo účtu pro vrácení peněz) a opět zasílejte na adresu naší prodejny:
DAKO SPORT
Rokytova 26a
615 00 Brno-Židenice
Opět se budeme snažit v co nejkratším čase - nejpozději do 30 dnů vyřídíme, vyměníme nebo vám vrátíme peníze zpátky.
Obchodní podmínky
Pro více informací si přečtěte naše obchodní podmínky.